Postanowienia wstępne
Regulamin ma zastosowanie do umów sprzedaży zawieranych przez Sprzedawcę z Klientami (zwanymi dalej „klient” lub „kupujący”). Regulamin określa zasady dokonywania zakupów (zawierania umów sprzedaży) w sklepie internetowym prowadzonym przez Sprzedawcę pod adresem www.epionepodiatry.pl, zwanym dalej „sklep internetowy”.
Sprzedawcą jest Epione Podiatry Sp. z o.o. z siedzibą w Łodzi 91-074, ul. Jana Pietrusińskiego 6/46, NIP 7272877057, REGON: 52803173000000, KRS: 0001092964, zwany dalej w tekście regulaminu-zamiennie:
• „Sprzedawcą”
• lub „Usługodawcą”
Sklep Internetowy (dalej zwany także, jako „Sklep” lub „Serwis”) – serwis internetowy dostępny pod adresem www.epionepodiatry.pl, za pośrednictwem, którego Klient może złożyć Zamówienie i dokonać zakupu wybranego towaru (zawrzeć umowę sprzedaży).
Kontakt z Usługodawcą można uzyskać:
• pod numerem telefonu: 884 798 888 lub innym podanym na stronie www.epionepodiatry.pl
• korzystając z adresu poczty elektronicznej: biuro@epionepodiatry.pl lub innym podanym na stronie www.epionepodiatry.pl
Regulamin wydany jest na podstawie ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (tekst pierwotny: Dz. U. 2002 r. Nr 144 poz. 1204, tekst jednolity: Dz. U. 2013 r. poz. 1422, ze zm.); zgodnie z ww. ustawą Regulamin określa w szczególności:
1) rodzaje i zakres usług świadczonych drogą elektroniczną;
2) warunki świadczenia usług drogą elektroniczną, w tym:
1. a) wymagania techniczne niezbędne do współpracy z systemem teleinformatycznym, którym posługuje się Sprzedawca,
2. b) zakaz dostarczania przez usługobiorcę treści o charakterze bezprawnym;
3) warunki zawierania i rozwiązywania umów o świadczenie usług drogą elektroniczną;
4) tryb postępowania reklamacyjnego.
Zgodnie z ww. ustawą, Sprzedawca świadczy usługi drogą elektroniczną zgodnie z regulaminem. Systemem teleinformatyczny jest zespół współpracujących ze sobą urządzeń informatycznych i oprogramowania, zapewniający przetwarzanie i przechowywanie, a także wysyłanie i odbieranie danych poprzez sieci telekomunikacyjne za pomocą właściwego dla danego rodzaju sieci urządzenia końcowego w tzw. sieci Internet.
Na podstawie art. 11 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2022/2065 z dnia 19 października 2022 r. w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz zmiany dyrektywy 2000/31/WE (akt o usługach cyfrowych) Sprzedawca niniejszym wyznacza pojedynczy punkt kontaktowy umożliwiający bezpośrednią komunikację drogą elektroniczną z organami państw członkowskich Unii Europejskiej, Komisją i Radą Usług Cyfrowych w postaci adresu mailowego: biuro@epionepodiatry.pl.
Treści Nielegalne mogą być zgłaszane w formie wiadomości mailowej pod adres: biuro@epionepodiatry.pl.
Komunikacja ze Sprzedawcą może być prowadzona w języku polskim i angielskim.
Część druga
1. Definicje
1. W zakresie usług świadczonych drogą elektroniczną Regulamin jest regulaminem, o którym mowa w 8 ww. ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną, na podstawie których dokonywane są zakupy – zawierane umowy sprzedaży.
2. Klient – przedsiębiorca, w rozumieniu art. 43(1) kodeksu cywilnego, czyli każda osoba fizyczna, osoba prawna i jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, a posiadająca zdolność do czynności prawnych, prowadząca we własnym imieniu działalność gospodarczą lub zawodową i zawierająca umowę ze Sprzedawcą w związku z tą działalnością.
3. Konto – konto, które należy zarejestrować na Stronie, w celu złożenia Zamówienia;
4. Sprzedawca – Sprzedawca towaru dokonujący sprzedaży za pośrednictwem Sklepu Internetowego na zasadach określonych w Regulaminie.
5. Przedmiot transakcji – towary wymienione w aktualnej ofercie na stronie internetowej Sklepu Internetowego.
6. Towar – rzecz ruchoma, prezentowana w Sklepie Internetowym, której dotyczy Umowa Sprzedaży.
7. Usługa dodatkowa – usługa świadczona przez Usługodawcę na rzecz Klienta poza Sklepem Internetowym w związku z charakterem sprzedawanych Towarów.
8. Umowa Sprzedaży – umowa sprzedaży Towarów w rozumieniu ustawy Kodeks cywilny, zawarta pomiędzy Usługodawcą a Klientem, z wykorzystaniem serwisu internetowego (Sklepu).
9. Zamówienie – oświadczenie woli Klienta stanowiące ofertę zawarcia umowy sprzedaży na wskazane w nim Towary, zmierzające bezpośrednio do zawarcia Umowy Sprzedaży.
10. Potwierdzenie zamówienia – wiadomość mailowa wysyłana przez Sprzedawcę w celu przyjęcia oferty, stanowiąca o zawarciu umowy sprzedaży.
11. Anulowanie zamówienia – odstąpienie od umowy sprzedaży przez Sprzedawcę z przyczyn wskazanych w regulaminie.
12. Użytkownik – osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, osoba prawna albo jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, której ustawa przyznaje zdolność prawną, która uzyskała dostęp do Sklepu, zgodnie z zasadami określonymi w Regulaminie
13. Treści Użytkownika – pochodzące od Użytkownika informacje, a w tym zamieszczane przez niego zdjęcia, komentarze i opinie o Towarach lub Sklepie, wytwarzane lub dostarczane w ramach korzystania ze Sklepu.
14. Moderowanie Treści – działania Sprzedawcy mające na celu wykrywanie, weryfikację i zwalczanie Treści nielegalnych lub niezgodnych z Regulaminem Sklepu, zamieszczanych przez Użytkowników, a w tym stosowane przez niego środki wpływające na widoczność i dostępność tych treści dla innych Użytkowników i osób korzystających ze Sklepu,
15. Treści Nielegalne – wszelkie Treści niezgodne z prawem krajowym lub prawem Unii Europejskiej,
16. Treści niezgodne z Regulaminem wszelkie Treści zamieszczane przez Użytkowników w sposób niezgodny z postanowieniami niniejszego Regulaminem.
2. Warunki ogólne
1. Warunkiem złożenia Zamówienia w Sklepie Internetowym jest zapoznanie się z niniejszym Regulaminem i akceptacja jego postanowień.
2. Zamówienia mogą składać wyłącznie Klienci prowadzący aktywną działalność gospodarczą pozostającą w związku z branżą podologiczną.
3. Sprzedawca uprawniony jest do odmowy przyjęcia oferty lub anulowania Zamówienia w przypadku negatywnej weryfikacji działalności gospodarczej Klienta.
4. Sprzedawca jest uprawniony do anulowania zamówienia w przypadku, gdy zamówienie nie zostanie opłacone przez Klienta oraz z innych przyczyn – wskazanych w dalszej części regulaminu.
5. Sprzedawca poinformuje Klienta o anulowaniu Zamówienia poprzez wiadomość mailową wysyłaną na adres wskazany przez Klienta przy składaniu Zamówienia.
6. Sprzedawca dąży do zapewnienia towarów wolnych od wad fizycznych i prawnych oraz oświadcza, że zostały legalnie wprowadzone na polski obszar celny.
3. Zakaz dalszej odsprzedaży Towarów.
1. Klienci zobowiązują się do powstrzymywania się od dalszej odsprzedaży produktów Epione Podiatry na platformach internetowych marketplace takich jak Allegro, OLX, Empik, Ebay, Amazon, Vinted, AliExpress, itp. platform sprzedażowych i/lub innych gabinetów.
4. Składanie zamówień – zawarcie umowy
1. Wszystkie ceny podane w sklepie internetowym są cenami brutto (z podatkiem wedle aktualnie obowiązującej stawki VAT) podanymi w złotych polskich. Podane ceny nie obejmują kosztów wysyłki.
2. Złożenie zamówienia jest równoznaczne ze złożeniem oferty zakupu określonych towarów. Umowa zawierana jest po Potwierdzeniu Zamówienia przez Sprzedawcę.
3. Jeżeli po złożeniu Zamówienia, a przed Potwierdzeniem Zamówienia przez Sprzedawcę ceny towarów ulegną zmianie z przyczyn niezależnych od Sprzedawcy – Sprzedawca przedstawi Klientowi nową ofertę, zawierającą nowe ceny na towary wskazane w Zamówieniu. Wówczas umowa sprzedaży zostanie zawarta po akceptacji nowych warunków przez Klienta oraz dokonaniu płatności zgodnie z nowymi cenami.
4. Zamówienia są przyjmowane przez stronę internetową, telefonicznie lub drogą e-mailową. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do weryfikacji autentyczności danych podawanych w zamówieniu.
5. Jeżeli składając zamówienie Klient wskaże dane w sposób niekompletny lub dane te okażą się nieautentyczne, Sprzedawca skontaktuje się z Klientem. Jeśli kontakt z Klientem nie będzie możliwy, Sprzedawca ma prawo do anulowania Zamówienia.
6. Klient w procesie składania zamówienia zakupuje towar na fakturę VAT, która zostanie wysłana w formie elektronicznej – na wskazany adres e-mail.. Klient może wyrazić zgodę na wystawienie i przekazanie faktury VAT w formie papierowej załączonej do wysyłanej paczki.
7. Po złożeniu przez Klienta skutecznego zamówienia, otrzyma on automatyczną odpowiedź ze sklepu potwierdzającą skuteczne złożenie Zamówienia. Automatyczna odpowiedź Sklepu nie stanowi Potwierdzenia Zamówienia.
8. Czas rozpoczęcia realizacji zamówienia pokrywa się z momentem wpływu wpłaty na rachunek bankowy podany w Potwierdzeniu zamówienia w przypadku płatności przelewem lub momentem dokonania zamówienia w przypadku płatności kartą lub wyborem opcji „za pobraniem”.
5. Konto Klienta
1. Klient może skorzystać z opcji zapamiętania jego danych przez system w celu ułatwienia procesu składania kolejnego Zamówienia. W tym celu Klient powinien podać login i hasło, niezbędne do uzyskania dostępu do swojego konta. Login Klienta to podany przez niego adres e-mail. Hasło jest ciągiem znaków ustalanych przez Klienta. Hasło Klienta nie jest znane Sprzedawcy i Klient ma obowiązek zachowania go w tajemnicy i chronienia przed niepowołanym dostępem osób trzecich.
6. Koszty i termin wysyłki (dostawy)
1. Towar wysyłany jest pod adres wskazany w formularzu zamówienia lub odrębnie z zarejestrowanego dla konta Klienta adresu e-mail.
2. Sprzedawca poinformuje Klienta niezwłocznie o nieprawidłowo złożonym lub wypełnionym formularzu zamówienia, który uniemożliwia dokonanie wysyłki lub może ją opóźnić.
3. Towar jest wysyłany w terminie 7 dni od Potwierdzenia Zamówienia, chyba że w Potwierdzeniu Zamówienia określono inny termin, związany z konieczności zgromadzenia towaru w zakupionej ilości.
4. Ryzyko związane z uszkodzeniem lub utratą towaru związanych z wysyłką ponosi Klient.
5. Towar jest dostarczany za pomocą wyspecjalizowanych firm przewozowych lub kurierskich, w indywidualnie uzgodnionych przypadkach istnieje możliwość odbioru osobistego towarów w siedzibie Sprzedawcy.
6. Przesyłka dostarczona jest zgodnie z terminem podanym przy każdym Towarze na stronach serwisu. Jest to orientacyjny czas dostawy i dotyczy on zamówień z opcją przesyłki „za pobraniem”. Przy wyborze danej opcji płatności do terminu wysyłki podanego na stronach serwisu należy doliczyć czas zaksięgowania środków na rachunku bankowym sklepu (zwykle 1-2 dni robocze).
7. Klient jest obciążany kosztami dostawy (wysyłki) określonymi w cenniku transportu oraz podanymi w akceptacji zamówienia. Klient może się zapoznać z cennikiem w każdej chwili klikając w link „Dostawy”.
8. Przy zakupie na kwotę powyżej 500 zł brutto, dostawa kurierem na terenie Polski realizowana jest na koszt Sprzedawcy.
9. Po podpisaniu potwierdzenia odbioru, w momencie dostawy Klient zobowiązuje się sprawdzić, czy towar nie ma usterek, wad lub uszkodzeń. Wskazane jest zachowanie potwierdzenia odbioru.
10. W przypadku stwierdzenia naruszenia opakowania lub innych nieprawidłowości wskazujących na to, że towar może być uszkodzony, należy sporządzić protokół reklamacyjny w obecności kuriera.
7. Płatności
1. Na każdy sprzedany towar Klient otrzymuję fakturę VAT.
2. Płatność za zamówiony towar Klient może dokonać w następujący sposób:
1. za pobraniem (przy odbiorze osobistym towaru),
2. za pośrednictwem systemu płatności elektronicznych Przelewy24
3. przelewem na konto bankowe sklepu.
Oświadczenie o zobowiązaniu Sprzedawcy do dostarczenia towaru bez wad oraz zasady odpowiedzialności przedsiębiorców
1. Sprzedawca zobowiązuje się dostarczyć towar bez wad oraz oświadcza, że każdy towar przed wysyłką sprawdzony jest pod kątem zgodności z umową.
2. Na mocy art. 588 § 1 Kodeksu cywilnego strony umowy wyłączają odpowiedzialność Sprzedawcy z tytułu rękojmi za wady Towarówów. Odpowiedzialność Sprzedawcy wobec Kupującego nie będącego konsumentem z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania zobowiązania (art. 471 KC. i n.) zostaje wyłączona za wyjątkiem szkód, które Sprzedawca wyrządził Kupującemu umyślnie i w granicach rzeczywiście poniesionej szkody.
3. Sprzedawca nie udziela gwarancji na towar oraz nie świadczy usług posprzedażnych.
8. Ochrona danych osobowych i polityka prywatności. Zasady zbierania danych osobowych od klientów
1. Administratorem baz danych osobowych przekazywanych przez klientów sklepu internetowego w związku z zakupami jest Sprzedawca.
2. Dane osobowe Klientów są przetwarzane zgodnie z zasadami wskazanymi w Polityce Prywatności, dostępnej pod adresem: https://epionepodiatry.pl/polityka-prywatnosci
3. Klient ma możliwość skontaktowania się z Administratorem we wszelkich sprawach związanych z przetwarzaniem jego danych osobowych, wysyłając wiadomość mailową na adres e-mail: biuro@epionepodiatry.pl lub telefonicznie pod numerem: +48 884 798 888.
9. Zamieszczanie Treści na Stronie Internetowej
1. Użytkownicy Strony mogą zamieszczać w jej ramach komentarze i opinie dotyczące Towarów Sprzedawcy, jak również recenzje samego Sklepu.
2. Sprzedawca niniejszym zobowiązuje się do moderowania treści zamieszczanych przez Użytkowników oraz niezwłocznego reagowania na przekazywane zgłoszenia o zamieszczeniu na Stronie treści nielegalnych.
3. Niniejszym zabronione jest zamieszczanie na Stronie Internetowej przez Użytkowników treści nawołujące do agresji, wulgarne, o charakterze dyskryminującym.
4. Zabronione jest publikowanie treści o charakterze marketingowym, w szczególności dotyczące promocji towarów lub usług konkurencyjnych lub uzupełniających względem Towarów.
5. Zabrania się umieszczania Treści Użytkownika, które stanowią nielegalne treści w rozumieniu rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2022/2065 z 19 października 2022 r. w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz zmiany dyrektywy 2000/31/WE (Dz.Urz. UE z 2022 r. L. 217, s. 1), lub w inny sposób są niezgodne z niniejszym Regulaminem lub dobrymi obyczajami lub też przepisami prawa powszechnie obowiązującego.
6. Dowolna osoba lub podmiot, który uzna treść dostępną na Stronie za Treść Nielegalną – jest uprawniony do zgłoszenia jej, kierując wiadomość mailową pod adres: biuro@epionepodiatry.pl. Zgłoszenie powinno zawierać wskazanie Treści oraz jej lokalizacji na Stronie (adresu URL), jak również uzasadnienie uznania Treści za nielegalną.
7. Rozpatrywanie Zgłoszeń – Sprzedawca niezwłocznie potwierdzi otrzymanie Zgłoszenia nielegalnych treści, a następnie przystąpi do jego weryfikacji. Na skutek pozytywnej weryfikacji zgłoszenia Sprzedawca podejmie, wedle własnego uznania, jeden z następujących kroków:
1. Ograniczy widoczność treści nielegalnych,
2. Zablokuje dostęp do treści nielegalnych,
3. Usunie treści nielegalne ze Strony internetowej,
4. Zablokuje dalszą możliwość korzystania ze Sklepu przez Użytkownika, który zamieścił w nim nielegalne treści.
8. Przy podejmowaniu decyzji o zastosowania środków, o których mowa powyżej, Sprzedawca uwzględnienia istotne fakty i okoliczności, w szczególności:
1. rodzaj i charakter zamieszczonej nielegalnej treści,
2. liczbę zamieszczanych przez Użytkownika nielegalnych treści i ich stosunek do wszystkich treści zamieszczanych przez tego Użytkownika,
3. liczbę bezzasadnych zgłoszeń składanych przez Zgłaszającego,
4. zamiar Zgłaszającego, jeżeli jego ustalenie jest możliwe.
9. Decyzja w sprawie zgłoszenia zostanie przekazana Użytkownikowi, którego treść zakwestionowano oraz Zgłaszającemu, jeżeli przekazał swoje dane kontaktowe. Decyzja z uzasadnieniem zostanie przekazana
1. Użytkownikowi, jeżeli Sprzedawca zadecyduje o zastosowaniu względem jego treści środka wskazanego w ust. 6 pkt 1-4 powyżej,
2. Zgłaszającemu, jeżeli Sprzedawca rozpatrzy jego zgłoszenie negatywnie i posiada jego dane kontaktowe.
10. Użytkownik, którego treść została ograniczona/zablokowana/usunięta lub którego dostęp do korzystania ze Sklepu został zablokowany, jak również Zgłaszający, którego Zgłoszenie zostało rozpoznane negatywnie jest uprawniony do wniesienia odwołania w terminie 14 dni od otrzymania decyzji wraz z uzasadnieniem.
11. Odwołanie jest składane drogą wiadomości mailowej pod adres: biuro@epionepodiatry.pl i powinno zawierać uzasadnienie stanowiska Odwołującego. Odwołanie zostanie rozpoznane w terminie 30 dni od doręczenia go Sprzedawcy.
12. Na skutek Odwołania Sprzedawca może zmienić decyzję bądź odmówić zmiany. Decyzja zapadła na skutek odwołania zostanie przekazana Odwołującemu na wskazany przez niego adres mailowy.
13. Obsługa zgłoszeń jest realizowana w zgodzie z przepisami Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2022/2065 z dnia 19 października 2022 r. w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz zmiany dyrektywy 2000/31/WE (akt o usługach cyfrowych).
10. Zasady wyświetlania Towarów
1. Towary są wyświetlane Użytkownikom przy zastosowaniu funkcjonalności pozwalających na wybór zasad sortowania w oparciu o kryteria: wg nowości, ceny. W przypadku braku wyboru przez Użytkownika Towary są wyświetlane w kolejności ustalonej przez Sprzedawcę.
2. Towary są prezentowane Użytkownikom przy wykorzystaniu częściowej automatyzacji umożliwiającej pozycjonowanie ich w oparciu o: wyszukiwania użytkowników.
11. Bezpieczeństwo Towarów
1. Sprzedawca niniejszym ustanawia punkt kontaktowy w celu umożliwienia bezpośredniej i szybkiej komunikacji w związku z kwestiami bezpieczeństwa towarów: biuro@epionepodiatry.pl.
2. Sprzedający niniejszym oświadcza, że sprzedawane na stronie internetowej towary Sprzedawca standardy bezpieczeństwa produktów wskazane w art. 5 oraz następnych Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2023/988 z dnia 10 maja 2023 r. w sprawie ogólnego bezpieczeństwa produktów, zmieniające rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 1025/2012 i dyrektywę Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2020/1828 oraz uchylające dyrektywę 2001/95/WE Parlamentu Europejskiego i Rady i dyrektywę Rady 87/357/EWG, zwanego dalej GPSR.
3. W przypadku wątpliwości bądź podejrzeń dotyczących właściwości towaru, związanych z jego bezpieczeństwem Klient powinien niezwłocznie skontaktować się ze Sprzedawcą, poprzez punkt kontaktowy wskazany w ust. 1 powyżej. Sprzedawca przekaże informacje otrzymane przez Klienta producentowi produktu (jeżeli sam nie jest jego producentem), którego dotyczą podejrzenia lub osobie odpowiedzialnej za ten produkt na terenie Unii Europejskiej.
4. Sprzedawca informuje, że Klient ma możliwość bezpośredniego kontaktu z producentem sprzedawanych produktów – dane kontaktowe producentów lub osób odpowiedzialnych za produkt na terenie Unii Europejskiej zostały wskazane każdorazowo w ofercie produktu (jeżeli producentem jest sprzedawca – są to dane sprzedawcy).
5. Klient uprawniony jest do złożenia skargi na bezpieczeństwo produktów. Złożenie skargi jest możliwe przy wykorzystaniu punktu kontaktowego lub również bezpośrednio na adres Sprzedawcy: ul. Jana Pietrusińskiego 6/46, 91-074 Łódź.
6. Skarga zostanie rozpoznana niezwłocznie oraz w razie potrzeby – przekazana producentowi produktu lub osobie odpowiedzialnej za ten produkt na terenie UE. Klient zostanie poinformowany o wyniku postępowania.
7. Komunikaty związane z bezpieczeństwem produktów będą publikowane na stronie głównej Sklepu Internetowego oraz pod adresem: https://epionepodiatry.pl/
8. Jeżeli Sprzedawca dysponuje danymi kontaktowymi Klientów – jest uprawniony do wykorzystania ich w celu przekazania konsumentowi informacji o możliwym zagrożeniu, wycofaniu lub odzyskaniu produktu przez producenta.
9. W przypadku, gdy okaże się, że dany produkt musi zostać wycofany z obrotu lub odzyskany od Konsumenta – stosowne informacje zostaną przekazane zarówno przez stronę główną sklepu internetowego, jak również bezpośrednio do znanych Sprzedawcy nabywców tego produktu. Sprzedawca poinformuje wówczas konsumenta o możliwościach dalszego postępowania z produktem.
12. Zmiana Regulaminu
1. Klienci posiadający konto w Sklepie internetowym zostaną poinformowani o zmianie Regulaminu za pośrednictwem wiadomości e-mail.
2. Jeżeli w czasie, jaki upłynął od ostatniego logowania nastąpiła zmiana Regulaminu Sklepu, Klient akceptuje lub nie jego postanowienia po zmianach. W przypadku braku akceptacji warunków Regulaminu, w szczególności po wprowadzeniu jego zmian, zakupy w Sklepie internetowym nie są możliwe.
3. Klientowi, który nie akceptuje wprowadzonych w Regulaminie zmian przysługuje uprawnienie do usunięcia konta w każdym czasie.
4. Zamówienia złożone przez Klientów przed wejściem w życie zmian Regulaminu będą realizowane według dotychczasowych postanowień Regulaminu.
13. Postanowienia końcowe
1. Prawa autorskie oraz korzystanie ze zdjęć i treści zamieszczonych bez zgody epionepodiatry.pl jest zabronione oraz podlega odpowiedzialności prawnej.
2. Sądem właściwym dla przedsiębiorców do rozpatrywania ewentualnych sporów wynikających z umowy sprzedaży, jest Sąd właściwy wg. siedziby Sprzedawcy.
3. Oświadczenia stron i inna korespondencja dotycząca zawierania lub wykonywania umów może być prowadzona także pocztą elektroniczną ze skutkiem prawnym doręczenia, jeżeli zostały spełnione prawne wymogi skuteczności oświadczenia woli.
4. W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem zastosowanie mają przepisy powszechnie obowiązujące prawa polskiego.